środa, 20 czerwca 2012

Szczeniaczek Uczniaczek Fisher Price

SZCZENIACZEK UCZNIACZEK 

Jest to zabawka która bawi i uczy dziecko, my posiadamy w Polskiej wersji językowej, natomiast można kupić tę zabawkę w wersji Polsko - angielskiej.

Zabawka jest przeznaczona dla dzieci od 6 miesiąca życia wg producenta do 36 miesiąca, natomiast moja córka (3lata4msc) nadal uwielbia tą zabawkę włączyć i mówić wierszyki czy śpiewać piosenki.

Nasz szczeniaczek uczniaczek posiada serduszko, które świeci, przyciąga uwagę mojego 3miesięcznego synka, mój synek kojarzy ową zabawkę z brzuszka z racji tego, że gdy byłam w ciąży  często córeczka włączała melodyjki przy moim brzuchu dlatego też m.in ta zabawka jest uspokajaczem jak i usypiaczem mojego synka.

Szczeniaczek jest wykonany z najwyższej jakości materiałów, kolory przyciągają wzrok dziecka, a miłe melodyjki i wierszyki zachęcają do nauki i zabawy.

Zabawka uczy alfabetu, kolorów, liczenia, nazw części ciała
Serduszko miga w rytm muzyki.

Na allegro można je kupić już od ok.100zł z wysyłką.

U Nas się sprawdza a u Was drogie mamy? 
Chętnie poczytam Wasze opinie odnośnie tej zabawki.


3 komentarze:

  1. moja 8-miesięczna córka zupełnie sie nim nie interesuje :)
    woli butelki po wodzie mineralnej wypełnione np pieniążkami albo spinaczami do bielizny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zabawka od kilku lat jest bardzo popularna i moim zdaniem nie bez przyczyny. To dobry pomysł dla dzieci do 3-4 lat, ponieważ poprzez zabawę uczą się one wielu przydatnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń