środa, 20 czerwca 2012

Katarek, odciągacz kataru

KATAREK
ODCIĄGACZ KATARU 

Jest to wymysł, ale jakże trafny.
Dziwiłam się strasznie na samą myśl, że to urządzenie przykłada się do odkurzacza domowego, było to dla mnie nie wyobrażalne, opinie rodziców w internecie były różne.
Gdy poszłam do apteki po odciągacz panie patrzyły się na mnie co najmniej jak na kosmitkę, tłumaczyłam im o co mi chodzi, ale one nawet nie wiedziały, że coś takiego jest, i próbowały mi wbić do głowy, że jest to niebezpieczne, że są inne zamienniki, ale ja już posiadałam wszystko - gruszkę, sopelek...

W końcu przekonałam się do zakupu tego wynalazku przez allegro  i wierzcie mi - to był słuszny wybór...
mimo iż nie wygląda to za ciekawie, i nie za ciekawie się tego używa, to gdyby nie to to nie wiem jak poradzilibyśmy sobie z katarem mojego syna.

Siła ciągnięcia przez odkurzacz jest niewielka, praktycznie nie wyczuwalna, ale wyciąga wszystko to co się da...

Osobiście dziękuję tej osobie która wynalazła owe urządzenie. 
Polecam każdej mamie.

Koszt na allegro to ok.50zł z wysyłką

U Nas się sprawdza a u Was drogie mamy? 
Chętnie poczytam Wasze opinie odnośnie tego odciągacza kataru.





1 komentarz:

  1. katarek to rewelacja !!
    FRIDA i inne ręczne odciągacze mogą się schować :]

    OdpowiedzUsuń